Izdelava PCB – Breskvica revisited (in InkJet?)

No pa poglejmo še par nasvetov za izdelavo ploščic:  Po dolgem iskanju metode za rezanje vitroplasta sem našel kar uspešno varianto. In sicer kar običajna krožna žaga. Najboljše je da ploščico prilepimo na tanjši kos odpadnega lesa, da se lepše žaga ter da je žaga ne lomi. Seveda je verjetno priporočljiva uporaba lista za kovino ali ploščice, da se le-ta ne skrha, deluje pa čisto pripravno tudi z popolnoma običajnim listom za les.

Še nasvet za vrtanje: Z višjimi vrtljaji je vrtanje veliko hitrejše in manjša je možnost za poškodovanje ploščice pri vrtanju. Nastopi pa majčken problem da luknje nekoliko slabše vodijo sveder (hitreje prevrtaš baker) ter obraba svedrov, predvsem cenejših je hitrejša…

Ugotovljena je bila tudi metoda za uspešno uporabo breskvice oz. laminatorja. Ker laminator, ki ga imam sam po sebi ne dosega zadosti visoke temperature za prenos tonerja ploščico prej segrejem z likalnikom. Po “predgretju”, to je približno toliko intenzivno kot običajen prenos tonerja z likalnikom, ploščico dam še dvakrat skozi laminator. Tako pri samem segrevanju ploščice z likalnikom ni več potrebno preveč paziti na sam pritisk nanjo, saj to opravi laminator.

fotografija0839

No pa še ideja za novo metodo izdelave PCB. In sicer direkten nanos vododporne barve na ploščico s pomočjo inkjet tehnologije. To je po poročilih na internetu vsekakor možno s pomočjo nekaterih Epson tiskalnikov (originalne oz. mispro barve), če barvo potem toplotno obdelamo. Prednost inkjet metode je predvsem manj korakov ter manj možnosti za razlivanje barv. Trenutno sem še bolj v iskanju primernega tiskalnika…